ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

با پویش مردمی «نان و مهر» منشا مهربانی ساده برای کودکان محروم باشیم

  • کد خبر: ۱۹۳۱۷۰
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
با پویش مردمی «نان و مهر» منشا مهربانی ساده برای کودکان محروم باشیم
پویش مردمی «نان و مهر» با هدف توزیع صبحانه گرم و افزایش سلامت دانش آموزان مناطق محروم در مشهد و کشور برای ششمین سال اجرا شد.

دبیر اجرایی پویش مردمی «نان و مهر» در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: این پویش برای ششمین سال است اجرا می‌شود، ولی به علت کرونا دو سال متوقف شد.

سعید کاظمی در خصوص پویش مذکور اظهار کرد: این پویش با کمک آموزش و پرورش خراسان رضوی راه اندازی شده است و در آن صبحانه گرم مانند عدسی، آش، خوراک لوبیا و ... میان دانش آموزان مناطق محروم توزیع می‌شود. کار به این صورت است که مواد اولیه را به صورت خام به مدارس می‌رسانیم و پخت و پز آن به عهده اولیای هر مدرسه است.

موسس بنیاد نیکوکاری عماد افزود: بسته‌های خشکبار و تنقلات از جمله نخود کشمش، انجیر خشک، خرما، نبات، بادام خاکی و پسته را نیز در پویش «نان و مهر» در میان کودکان توزیع می‌کنیم. راه اندازی زنگ شیر، زنگ میوه، حمایت مالی از کودکانی که مبتلا به شپش شده اند، تهیه کمک بسته لوازم تحریر و خمیر دندان و مسواک از دیگر برنامه‌های بنیاد نیکوکاری عماد در پویش «نان و مهر» است.

کاظمی تصریح کرد: این پویش تا سال گذشته در نواحی ۱، ۵ و تبادکان آموزش و پرورش برگزار شده است. امسال این پویش را در سطح گسترده تری انجام دادیم و آن را در بخش رضویه و برخی شهرستان‌های مرزی استان نیز گسترش دادیم و تلاشمان این است این پویش را در مناطق مرزی کشور نیز اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با احتساب برخی مدارس که دو نوبته بودند ۸۷ مدرسه با جمعیت ۳۳ هزار دانش آموز جمعیت، هدف پویش «نان و مهر» بود. در سال تحصیلی جاری سعی داریم حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز را تحت پوشش قرار دهیم.

دبیر اجرایی پویش «نان و مهر» تشریح کرد: هدف از راه اندازی این پویش کاهش فقر غذایی در حاشیه شهر و نقاط مرزی کشور و اصلاح تغذیه و افزایش سلامت دانش آموزان است.

سعید کاظمی بیان کرد: پویش «نان و مهر» را با شعار «مهربانی ساده است» آغاز کردیم و معتقدیم می‌توان با کار‌های ساده و کوچک، لبخندی بر لب کودکان و دانش آموزان نشاند.

کاظمی با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش خاطرنشان کرد: تا کنون ما با همراهی خیران و نیکوکاران این پویش را پیش بردیم، اما برای گسترش کار نیازمند همراهی بخش‌های مختلف که دستی در کار خیر دارند هستیم.

وی با بیان این مطلب که سهم هر خیر برای مشارکت در پویش «نان و مهر» حدود ۷ هزار تومان است تاکید کرد: خیلی وقت‌ها نیاز نیست کار سختی انجام دهیم، گاهی می‌توان با هزینه‌ای اندک یک دانش آموز که از بسیاری امکانات محروم است را خوشحال کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->